Door op 9 december 2014

Mark Paalman nummer 9 op PvdA-lijst verkiezingen provincie.

Zaterdag 29 november hebben de afgevaardigden van alle Overijsselse afdelingen van de Partij van de Arbeid de kandidatenlijst voor de provinciale verkiezingen van 18 maart 2015 vastgesteld. De voordrachtlijst, met daarop de Hellendoorns-Nijverdalse kandidaat Mark Paalman, werd zonder tegenstemmen overgenomen. Paalman maakt bij gelijk blijvend zeteltal een goede kans na de verkiezingen een zetel provinciale staten van Overijssel te krijgen.

Mark Paalman, is afgelopen jaren werkzaam geweest bij- en is thans afstuderend student bestuurskunde aan de Universiteit Twente en heeft voor zijn jonge leeftijd al veel politieke ervaring, zowel in de Hellendoornse gemeenteraad als in het regionale bestuur. Ook is hij voorzitter van gezamenlijke themagroepen van de WMO-raad Hellendoorn. Met Paalman in de PvdA-fractie van provinciale staten zou de gemeente Hellendoorn een goede belangenbehartiger in Overijssel hebben.

Bestuur, fractie en leden van de PvdA-Hellendoorn-Nijverdal zijn verheugd dat Paalman op deze hoge plaats op de verkiezingslijst terecht is gekomen.