11 februari 2014

Verkiezingsposters PvdA zijn geplakt.

Het is weer verkiezingstijd, dat betekent posters plakken en campagne voeren. Ons plakteam is weer actief geweest en heeft op 17 locaties in de hele gemeente Hellendoorn op de verkiezingsborden posters geplakt.

Met drie man sterk zijn de heren in rode jasjes op zondagochtend in alle vroegte op pad gegaan. Er wordt geplakt volgens een geheim procedé, zodat de posters in weer en wind langer blijven hangen. Het posters plakken is een voorbode van onze verkiezingscampagne. Vanaf 15 februari staan onze kandidaten gesteund door leden van de PvdA gehuld in rode jasjes op zaterdagen bij supermarkten in de gemeente Hellendoorn.

zaterdag 15 februari   Supermarkt Hellendoorn 11:00-14:00 uur
zaterdag 22 februari  Supermarkt Kruidenwijk 11:00-14:00 uur
zaterdag 1 maart Supermarkt Groot Lochter 11:00 -14:00 uur
zaterdag 8 maart Supermarkt De Blokken 14:00 -17:00 uur
zaterdag 15 maart Keizerserf 14:00 uur – 17:00 uur

Houdt onze agenda, facebook en twitter in de gaten, wanneer we bij u in de buurt komen. We willen dan graag met u in gesprek. Hoe positief beleeft u onze mooie gemeente? Wat zou er verbeterd kunnen  worden? Wat raakt u en uw leefomgeving persoonlijk? Vertel het ons!

U kunt ons ook bereiken via de mail PvdAHellendoorn@gmail.com, facebook https://www.facebook.com/hellendoorn.pvda.nl en twitter @PvdAHellendoorn