Bestuurswissel

13 oktober 2024

In de bestuursvergadering van 24 juli jl. hebben wij afscheid genomen van Jos van der Born als bestuurslid en penningmeester. Met zijn grote staat van dienst, als bestuurslid, penningmeester maar vooral ook als raadslid en fractievoorzitter in de periode 2014-2018, vormt zijn beslissing om het wat rustiger aan te doen en ruimte te willen bieden aan de nodige verjonging en vernieuwing binnen het bestuur, gevoelsmatig de beëindiging van een era. Het bestuur respecteert uiteraard zijn besluit, zij het met enige weemoed, in het besef dat het hem veel dank verschuldigd is voor zijn onvermoeibare inzet en energie al die jaren. Met een bos bloemen en een mooie pen met inscriptie werd dit nog eens extra bekrachtigd.

Met ingang van 1 augustus ’24 is de functie van penningmeester overgedragen aan Silke Hofstra. Het bestuur is dankbaar dat hij deze taak op zich heeft willen nemen en wenst hem veel succes in het uitvoeren van zijn nieuwe functie.